Mycke är det som inkräktar på körtiden. Igår var det heldag att åka till lilla barnbarnet för att hålla oss ordentligt infjäskade.
Bil naturligtvis.
Idag kökskommendering, inget problem i och för sig. Bara det att ugnskapaciteten är helt åt fanders - en stor ugn som rymmer en hel kalkon??Vore väl bättre med minst två ugnar så att man kan få upp lite tempo i köket isället för att sitta och rulla tummar.
Blev en tur iallafall. En liten bara in till stan för att köpa lite till kvällen, t.o.r. 4 mil. Det blev ett par flaskor Gurra Gurra, grillade kamben och pot.sallad för att slippa dras med sånt jag själv har smaksatt för det blir liiiiiite tråkigt i längden.
Om någon undrar vad Gurra Gurra är så är det ett vin från Australien, Shirazdruva som grund. Sen står det att det är organiskt (. Undrar lite - hur fungerar oorganiskt vin??) Nja, skit samma - jag tycker att det är riktigt gott men det kanske bara är mina smaksinnen som lurar mig..

Mycke är det som inkräktar på körtiden. Igår var det heldag att åka till lilla barnbarnet för att hålla oss ordentligt infjäskade.
Bil naturligtvis. 
Vore väl bättre med minst två ugnar så att man kan få upp lite tempo i köket isället för att sitta och rulla tummar.
Ove
Svara med citat
han får nog se snö i år också

Ha en Go Tur och du skriver väl en liten redogörelse för alla irrvägar du hittar.
Ställade inn FJR'n förra fredag hos Bike i Trollhättan
Så man måste väl snart göra allvar at köpa en offroader som hoj nr2
Men tiden går fort fram til