Eftersom jag sett din logga kan jag intyga enligt mitt omdöme att det ser mycket bra ut.
Imorrn blir det en invigningstur med nya hojen med passagerare runt Skagern med picknickslunch alá matlåda och lunchkaffe etteråt på Kaffebönan i Åtorp. Ev. hinns en snabbis med till Sjötorp beroende på hur tia räcker till. Tia ränner snart iväg på okända tassamarker och vägar och det brukar vara mycket att kolla in.
Ett par inlägg har försvunnit tydligen där en Hasse från Kristianstad presenterade sig och fick svar från Räven och mig. Men det ordnar sig nog, Hasse finns nog kvar någonstans i cyberrymden.

Måste berätta om hojenloggan. Fick henskickat och gick ut ock tittade var jag skulle sätta den på Sigrid. Tittar på loggan med pappret på - svart text ??? - Tittar en gång till - jomenvisst är den svart. Går ju inte att sätta på svart hoj! Allt är svart utom ljuddämparen....nej, skärpning gubbe! 

Nja det är nog bara baksidan. Chansar och klämmer dit och drar av skyddspappret. Nästan vitt, det blev lite diskret men faktiskt ganska bra
Svara med citat

Isande vindar och sol, regn och hagel om vartannat! Vi får istället för att häckla och häda falla på knä i riktning mot Linneryd och be om en varm och vindstilla höst. Finns det någon önskelista på lämpliga offergåvor? ( Kan bli dyrt för vädersmästaren/-guden är smålänning )
Kan väl inte vara Lidl- stövlarna som behövde reklameras?