Har någon erfarenhet av Suzuki 650 Freewind??
Vad jag förstått. så är det en ganska lätt hoj, vilket tilltalar mig.
Har någon erfarenhet av Suzuki 650 Freewind??
Vad jag förstått. så är det en ganska lätt hoj, vilket tilltalar mig.
Ja, varför blev inte den populär och framför allt....varför verkar dom svårsålda som begagnad? Prislapparna som begad är ju snorbillig och ändå säljs dom inte?!? Har den en motor från nåt annat, typ Rotax eller vad är felet?
Jag har inga problem att förstå att Freewind inte blev populär då jag googlade fram bilder på den. T.o.m Transalpen ser ju riktigt potent ut jämfört med en Freewind. Eller så kan man jämföra den med en tråkigare kopia av KLE 500.
Det här är väl ganska typiskt för Honda, rent tekniskt maskiner av högsta klass men en utstrålning som inte direkt kittlar lusten att köra mc. Dags att honda byter ut sin designavdelning.
Senast redigerat av RobbeS den 2014-11-24 klockan 12:17.
Menar du att vi inte ska yttrandefrihet på forumet??
Om man skulle göra ett försök att manövrera tillbaka till rätt hoj?
Freewind verkar vara som en bra landsvägsmaskin men när det börjar rota till sig så är det nog bara att den är lätt som är bra. Lite högre styre och lite grova däck skulle inte vara fel Verkar ha samma motor som DL och den vet jag själv funkar bra.
Snabbkoll Blocket: 2 st 13.500 resp. 16.000 + en våldsamt övervärderad och skitful för 30.000. De 2 första verkar vara värda att satsa på.
Ove