Besiktningen gick bra = blankt papper. Bad lite om ursäkt för slarvtvätten jag gjort. Då säger besikningsmannen att det inte gjorde något och förresten var det ofta han gjorde anmärkning på söndertvättade MC. - speciellt framhjulslager som fått för mycket vatten och skadats.
![]()

Besiktningen gick bra = blankt papper. Bad lite om ursäkt för slarvtvätten jag gjort. Då säger besikningsmannen att det inte gjorde något och förresten var det ofta han gjorde anmärkning på söndertvättade MC. - speciellt framhjulslager som fått för mycket vatten och skadats.
Ove
Svara med citat
Prova!

Fan heller att jag ska vara med när inget händer tänkte jag, men jag ska kolla runt en gång till i bladet och fann en liten hörna med adress till en hemsida. Och ett forum! Provar att komma in efter att ha bollat fram och tillbaka med en Webbmaster som kom med dom mest irrelevanta frågor. Nåja, när jag i princip bett honom fara och flyga blev jag intressant och insläppt. 

och sedan har den varit monterad på min jacka
vi har redan varit på några turar med nya västen, jag fikk en kommentar på et kafe hvor dom tyckte at den va snygg