Undrar om inte min hoj är släkt med Vera på nå´t vis. Efter dagens 16 mil och åter hemma i hemmets trygga vrå "garage" tog jag en koll på oljan. Här måste det också läcka på mer än ett håll.
Eller så är det kanske inte bara jag som börjar bli lite sliten med åren. Fast en japansk yngling på 31år bör väl vara i sin krafts dagar?.

Svara med citat
Kanske så att gamla Suzuki lätt får en släng av engelska sjukan på gamla dar. Min GSX 400f -83 läcker olja som den sen pissar på min vänstra sko. Har provat att säga FYY! men det har inte hjälpt. Får nog se till att få i en ny O-ring i kamkedjespännaren.
Ove
Jo det är med dom som med oss gubbar - det är skönt att sträcka på kroppen i liggande ibland. Men dom vill ju helst ligga kvar var det verkar för man får verkligen ta iiiiiiiiiiiii! för att få upp dom igen. 
Jag har funderat lite. Förr fanns det i leksaksaffären en rund gubbe med tung botten som alltid reste sig, säkert förbjuden idag för att den kan ge barnen fel uppfattning eller skada sig eller något. Skulle du inte kunna sno ihop en hoj med extremt breda och runda däck och lika låg tyngdpunkt som gör likadant. Säkert värdelös att köra som allt med för låg tyngdpunkt - men vaddå? den reser sig alltid!