Ursäkta men nu fattar jag nada. Ska vi träffas å köra hoj å ha kul? Vems hoj som kostar mest eller minst kan vi väl skita i. Har det något med saken att göra ?
Ursäkta men nu fattar jag nada. Ska vi träffas å köra hoj å ha kul? Vems hoj som kostar mest eller minst kan vi väl skita i. Har det något med saken att göra ?
Jan
Hejsan Tore. Undrar om du var den Tore som skulle följa med på en tur till Norge i våras med utgång från Borgvik, men blev sjuk?
Jag funderar på en tur nästa år igen, men då bara för 60+ för att få ett lite lugnare tempo.
Vi diskuteraqr inte hojpriser utan vi har det bara trevligt och åker.
Håller med, dom efter person och var och en åker på vad han/hon vill utan diskussioner och avundsjuka. Är själv inte avundsam mot någon annan här och gläds med alla som har förstånd att uppskatta hojåkandet "ädla" konst och njuta av naturen.
Har jag trampat någon på tårna genom att överdriva något ber jag alla om ursäkt. Kan ju möjligtvis ha att göra med att jag sista månaderna genomgått fler skittuffa cellgiftbehandlingar för min cancer och mitt humör inte varit den bästa. Ingen ursäkt men en förklaring kanske.![]()
Mvh
GeCe
Det är aldrig försent att prova på något nytt!
Jaha! Väder som här då ungefär. Körbart och fint bara man ids dra å sig stället med en extra tröja under. Snöscooter på mina trakter skulle nog vara att betrakta som ett säkert sätt att få en snöfri vinter. men det får nog bli en satsning på en snöslunga istället. Handflytta snö är väl ungefär lika kul var man än bor och knappast att se som motion. Första snön kommer nog snart men jag hoppas att det bara blir kortvarigt.![]()
Ove
Hej Olle
Javist är det den Tore som förberett planerat o sett fram mot den turen.
Blev tempot uppskruvat?? (jag kanske inte hade hängt med)
Ser att du har planer på en 60+träff i Sverige vilket även det låter intressant
Just nu är det Snöskotersäsongen som står för dörren men ingen snö ännu.