VARNING! Om du inte haft burfåglar förut så att du vet vad det innebär! Dom små ohyrorna har en utmärkt förmåga att sprida sina j -a mjäll till ett helt hus och har du minsta tendens till luftrörsproblem så är mitt råd - avstå! Talar av egen plågsam erfarenhet. Rekommenderar orm, ödla eller sköldpadda istället eller varför inte fisk?
![]()

VARNING! Om du inte haft burfåglar förut så att du vet vad det innebär! Dom små ohyrorna har en utmärkt förmåga att sprida sina j -a mjäll till ett helt hus och har du minsta tendens till luftrörsproblem så är mitt råd - avstå! Talar av egen plågsam erfarenhet. Rekommenderar orm, ödla eller sköldpadda istället eller varför inte fisk?
Svara med citat
Har förvisso haft kanariepippi och goja förut men tänkte inte på det du varnade för som ger mig en tankeställare.
Nu är det +5 ute och jätteskönt väder för att glida omkring på hojen så det blev en del utvik till och från affären. Såg en del jägare som smög i buskarna men annars lugnt. Det har varit några fina dagar som jag har missat g.p.a. att träden släppt drivor med löv som måste processas med klipparen.