Kom igen nu! Va e detta för kommentar? Blanda in avgasljud? Jag har ju i inlägg efter inlägg förklarat min ståndpunkt i frågan! Det är GR:s färd på 16 min som är cool *OBS* I ALL SIN VANSINNIGHET! *OBS*. Hade han nu orsakat olyckor och skit på denna sträcka hade det inte alls varit coolt. Är det bara jag som kan ha två åsikter om samma sak?
Jag tycker en del saker är coola i sin vansinnighet och att klara av nämnda sträcka på 16 min är coolt. Varför skulle jag tycka att högt avgasljud är coolt som inte har med tråden att göra? Vad i mina inlägg har fått dig att tro detta om mig?
Millimeternogrann är jag inte alls i mina kommentarer. Men när jag tycker jämförelser haltar värre än en häst på 3 ben så reagerar jag. När du nu drar in högt avgasljud som kan skrämma slag på personer så reagerar jag igen. Vi diskuterar GR:s framfart och att jag tycker att nämnda sträcka på 16 min är coolt *OBS* I ALL SIN VANSINNIGHET! *OBS*. Jag har aldrig sagt att det är lämpligt men nu gjorde han det på ett synnerligen skickligt sätt och då är det coolt!
Du försöker på något sätt att inkludera högt avgasljud i vad jag tycker är coolt. Är det något mer som jag ska tycka är coolt bara för att jag tycker GR:s framfart *OBS* I ALL SIN VANSINNIGHET! *OBS* är cool? Bara du tycks veta!
You can all be my guests!