[QUOTE=Ove;40731]Jag tror att jag hellre skulle vilja ha en 250. Kanske en släng av elefantsjukan som drabbar hårt i alla läger. (Husbil -> husbuss, sportstuga -> sommarställe på 5 rum och kök och stor altan. snurrebåten -> stort j-a plastchabrak tre rum och kök och altan på taket. Inte går man helt fri..
)[/QUOTE
Naturligtvis! En 250 måste ju ju vara dubbelt så bra som en 125:a!![]()

Firar vedhögens existensupphörande i minst dagarna tre! 

Jag tror att jag hellre skulle vilja ha en 250. Kanske en släng av elefantsjukan som drabbar hårt i alla läger. (Husbil -> husbuss, sportstuga -> sommarställe på 5 rum och kök och stor altan. snurrebåten -> stort j-a plastchabrak tre rum och kök och altan på taket. Inte går man helt fri.. 
Svara med citat
Vad mer kan vända en riktig skitdag till en bra som en hojtur.
En annan är så osocial som man kan vara just nu. Parkerat i TV-soffan med spottkopp, sopsäck och ett antal hushållsrullar och spottar och fräser och skrämmer omgivningen på flykten och avisar alla ev. besökare. Orkar knappt äta något men tröstar mig med en liten whisky emellanåt och glor på Tour de France, fotboll och golf. Ska dock trösta mig med en ugnsbakad laxöring i folie med örtkryddor och färskpotäter kokta med dill ikväll. Läget är urtrist och urtråkit å de vete håken vad som skulle kunna ändra på det just nu. Men jag skulle vara förban....at glad om det räckte med ett par timmars sömn för att råda bot på eländet.