Lugn och fin, det är redan bättre. Vattentätt är inskaffat: regn och vindtät jacka av märket Blåkläder att ha utanpå och gul är den också. (När jag jobbade på sjukhus i forntiden betydde gult att det var infektionsrisk.
)
Nya och rena däck har jag också så dom kommer inte heller att stänka skit omkring sig.![]()

Förkyld, men vad ställer du till med Ove! Då är det säkerhetsavstånd och helst vattentäta skott emellan oss som gäller på Smålandsresan om inte Norgeresan och min sommarplanering ska gå åt pipan eftersom jag är överkänslig för sånt där skit. Du vet varför Ove!
Lugn och fin, det är redan bättre. Vattentätt är inskaffat: regn och vindtät jacka av märket Blåkläder att ha utanpå och gul är den också. (När jag jobbade på sjukhus i forntiden betydde gult att det var infektionsrisk.
)
Svara med citat
Trevligt räven men det är inte det viktigaste. Det viktiga är att du är med och att hojen funkar och går framåt.
Massa ståhej var det den gången men det gick ändå att genomlida. Men dagens bröllop verkar vara av den arten att det inte skulle förvånat mig om dom velat fortsätta som sambos istället.