Östgötatripp i Maj har så att säga skitit sig. får väl bli senare.
Turer som vi pratat om med inte blivit av ännu, Gränna och söta svin, Glasriket - Utvandrarbygd och så vidare. Ska vi hitt på något under Juni - Juli?
Konstrunda i Värmland har vi på gång och väntar på bättre hälfters ledighet så den är bara att sätta datum på.

Östgötatripp i Maj har så att säga skitit sig. får väl bli senare. 
Svara med citat
Med så pass många stygn är nog inte skadan att leka med men blir lite lungare för ditt välbefinnande av vad du skriver.
Har en fundering på att åka ned en dag i veckan till dig om vädret tillåter och hjälpa dig med lite kontemplation med en ordlös bön och glada tillrop kanske och med något för magen och smaklökarna förhoppningsvis också.
. I det ena såret sitter stygnen snyggt kvar men i det andra har det släppt helt och det gapar fult mot mig när jag byter bandage. Ser dock inte infekterat ut så det kommer nog att läka fint. Kommer att bli ett ärr i livslinjens förlängning så att spågumman på marknaden kommer att förutse att jag ska bli ett par hundra år minst. Lika bra att jag avstår den konsultationen när jag spelar med märkt hand.
När du kommer med vädret finns det en restaurang på väg till kontemplationsstället med lunch tror jag, annars får vi väl improvisera.