Mvh
GeCe
Det är aldrig försent att prova på något nytt!
Jag sparar mig nog för tranorna, å gammla hojkörare man vill se igen. Min väg är knappast farbar än på en tid (spårig is). Man beräknar 1m tjäle i dom plogade grusvägarna. Ove du håller koll på tid å antal som vanligt hoppas jag.
Jan
Lugn och fin Jan. Planering och nedräkning från 7-8.000 som vanligt. Gäller boendet som vanligt eller kommer du med en hel skock smålänningar och skåningar? Jag förutsätter att Olle Å och Trike håller sig informerade här. Sen får vi väl ta till den gamla djungeltrumman för att uppmärksamma dom som inte är med oss här.
Skapar en ny tråd om Tranresan. Ska vi göra samma med Svan- och Ormresorna??
Plussssssssgrader! Skvalar och rinner överallt! Fortfarande en massa snö .... men hur länge?
Funderade på all snö som flyttats med plog och skyffel - den smälter ju bort! Vore det kanske vettigare att flytta upp dörrarna en bit och låta snön ligga? Mindre jobb.
![]()
![]()
Men Halllå!!!
Idag för jämt ett år sen körde GeCe och jag Tysslingeturen! Jag fick 27 mil på mätaren den dagen. Det skulle inte falla mig in att köra så långt idag - är det som jag har blivit äldre???
![]()
![]()
Tjälskottsörja tycker jag vi nog ska undvika i år för att inte avskräcka alla nya intresserde utflyktsintresserade bikers. En trevlig asfalts-väg som passar alla hojar finns som vi kan välja istället.
![]()
Den där tjälskottsörjan får jag ta på mig som en felnavigering som inte var meningen även om den väckte din förtjusning Ove.
![]()
Senast redigerat av GeCe den 2010-03-18 klockan 23:36.
Mvh
GeCe
Det är aldrig försent att prova på något nytt!