Du är en hård man Olle! Jag provade MC-stövlarna häromdagen och frös om tårna tan att ens behöva gå ut, räckte med att jag tittade på termometern.
Men håller med om att en vinterhoj skulle liva upp. Denna vintern tillhör undantagen för normalt finns det knappast snö att tala om i mitt område nån längre stund så det är knappast ide´att skaffa en.

Svara med citat
Olle är den verkliga tuffingen i det här gänget verkar det som. En annan vekling tar ju inte ut ens lilla skotern den här årsiden. Och alla körningar och transporter som är av nöden tvunget utförs med fordom utrustade med stödhjul.
Just utfört pensionärsplikt, matat fåglarna. I morgon blir det lilla värmeskåpet med stödhjul för att skjutsa hustru till och även från jobb i Karlstad, mest som tidsfördriv. Kommer att ha några timmar över för att gå omkring och lukta på hojar i affärerna. Undrar om någon vet var dom kommar att sälja Triumph i Karlstad?
Ojdå i selen igen! Ska skala potatis för jag har lovat hustrun mos och stekt fisk till lunch. Slit och släp!
I avsaknad av eget värmeskåp får man lukta på de egna i garaget/verkstaden och det är väl inte det sämsta det heller.