Vilka ska åka på Stockholmssnurren den 29 augusti? 17 mil på krokiga vägar låter najs.
Stockholmssnurren
Vilka ska åka på Stockholmssnurren den 29 augusti? 17 mil på krokiga vägar låter najs.
Stockholmssnurren
Hm, okej då är du ursäktad, för den här gången. En sämre ursäkt hade varit orsak till uteslutning. I gengäld får du lova att fota mycket och sen skriva en reseberättelse som jag är ganska säker på att många vill ta del av. Och vi är inte ett dugg avundsjuka...
Min hojblogg
Min vardagsblogg
Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.
Min hojblogg
Min vardagsblogg
Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.
29-8 Tyvärr,tyvärr, är i Italien på bröllopsresa
Funderar inte att byta läge heller,mc rutten får bli senare tillfälle
Jag är helt klart intresserad av att köra. Är det några fler som bestämt sig?
Jag hade nog vart på där men det krockar med körningen på tuvängen...nästa år kanske...
Förresten, har ni inte kört gokartbana med hoj nån gång så prova....kul som fan, det går inte så fort men det svänger HELA tiden....bra sätt att lära sig sin hoj.
KTM 950SM
GoKartbanan vad det första mina körlärare tvingade på mig. Jag hann mer eller mindre knappt få rull på hojen första gången jag satt på den innan det var dags att lära sig svänga i gokarten.