Sidan 77 av 548 FörstaFörsta ... 2767757677787987127177 ... SistaSista
Resultat 761 till 770 av 5473

Ämne: 60+

  1. #761
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Jag lider med dig Ove. Körde en lite grusväg där det ligger några sommarhus, plötsligt käns en god doft som inte hörde riktigt till naturliga dofter i området. Efter någon km. ser jag två damer på promenad. En franskreggad bil står vid en av stugorna.
    Outgrundliga äro herrarnas näsor! Vi luktar oss fram till livets höjdpunkter, mat och fruntimmer.

    Igår gjorde jag en rundresa i Skaraborg med bil för hustrun skulle runt på en del förrättningar och hade med sig en massa bagage. Jag for runt och letade vägar och fann några riktiga pärlor som jag ska redovisa vid tillfälle. Rätt kass asfalt bitvis men vi kör ju MC så det ska nog bli bra.
    Under mina stigfinnarövningar lyckades jag hitta 4 för mig obesökta matställen, ett av dom med lite extra exotisk touch. På det stället kan man t.o.m gå ut och klappa maten efteråt, men försiktigt, för dom bits! ;D

  2. #762
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Bra Ove, ser fram mot det. Men det ska du veta att mitt garnityr är i så bra ordning att det jag ätit bits inte mer.
    Jan

  3. #763
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Bra Ove, ser fram mot det. Men det ska du veta att mitt garnityr är i så bra ordning att det jag ätit bits inte mer.
    Jag menade inte att du skulle klappa maten du redan ätit! Nej nej, men kamraterna till den som du åt upp vill gärna nypas.

  4. #764
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Jag menade inte att du skulle klappa maten du redan ätit! Nej nej, men kamraterna till den som du åt upp vill gärna nypas.
    Låter som om det vore hästkorv det där! ???
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  5. #765
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Eller plattmunnade pippi ?
    Jan

  6. #766
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836


    Hemlig, kulinarisk resa på gång? Eller? När solen skiner och fruarna fått lite ledigt. Jag kan även avslöja att det finns souvernirer av matresterna att köpa på stället så det är lika bra att dom är med och får bestämma själva.

    Höll på att glömma: Vägarna i området är väldigt MC-vänliga så att det ska nog gå att unvika att plattslita däcken i onödan.
    Senast redigerat av Ove den 2010-04-25 klockan 17:52.

  7. #767
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Älg så klart! 8)
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  8. #768
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av GeCe Visa inlägg
    Älg så klart! 8)
    ! Felfelfel!!!

    Önskar någon ett nytt skinnställ för sommarbruk så finns det väldigt fint skinn till salu. Handväskor, slipsar, korv, skärp, file´, ljuslyktor osv. finns i den lilla butiken

    Som sagt, hemlig resa!

  9. #769
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836

    Red face Veckevill

    En av vedermödorna med pensionärslivet är att varje dag är den andra lik. Resultatet är att man blir veckevill och kommer dit man ska men på fel dag.

    Hade tur idag för det ska göras en ultraljudsundersökning på min mage. (Nej jag är inte på smällen, jag är tjock ändå. ) Nyrakad med helt och rent under drar jag iväg men stannar i första korsningen för att kolla vart jag egentligen ska på sjukhuset - Tisdag 27 - vafffan In och kollar dagens tidning - 26;e.

    Ja ja! Omplanering gäller.

  10. #770
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    ! Felfelfel!!!

    Önskar någon ett nytt skinnställ för sommarbruk så finns det väldigt fint skinn till salu. Handväskor, slipsar, korv, skärp, file´, ljuslyktor osv. finns i den lilla butiken

    Som sagt, hemlig resa!

    Ger upp!
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •