Sidan 65 av 548 FörstaFörsta ... 1555636465666775115165 ... SistaSista
Resultat 641 till 650 av 5473

Ämne: 60+

  1. #641
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av GeCe Visa inlägg
    Skönt att poletten skarmlade ned för dig kan ju ha besparat dig lite huvudvärk!
    Nåja! Hade väl kunnat lösas genom att lösa en Treopolett....

  2. #642
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Kunskaper = noll, men jag vet var jag ska kolla - Hornborgasjöns hemsida.

    och försök nu inte att smita från orm och svanspaningen!!!

    "Kunskaper =Noll" Vem tror du tror dig?


    Vem kan tänkas smita från Svansafarit med de sexiga vägarna dit och det goda fikat å kaffet som serveras där! För att inte tala om alla glada och trevliga människor och vackra svanar och väder. Inte jag iallafall.
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  3. #643
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Jag sparar mig nog för tranorna, å gammla hojkörare man vill se igen. Min väg är knappast farbar än på en tid (spårig is). Man beräknar 1m tjäle i dom plogade grusvägarna. Ove du håller koll på tid å antal som vanligt hoppas jag.
    Jan

  4. #644
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av GeCe Visa inlägg
    Vem kan tänkas smita från Svansafarit med de sexiga vägarna dit och det goda fikat å kaffet som serveras där! För att inte tala om alla glada och trevliga människor och vackra svanar och väder. Inte jag iallafall.
    Instämmer i allt! Att vägarna var sexiga ? Absolut ! Riktig tjälskottssörja är väl varje MC-åkares våta dröm! Och sen är det årets första riktiga mål, glöm inte det!

  5. #645
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Jag sparar mig nog för tranorna, å gammla hojkörare man vill se igen. Min väg är knappast farbar än på en tid (spårig is). Man beräknar 1m tjäle i dom plogade grusvägarna. Ove du håller koll på tid å antal som vanligt hoppas jag.
    Lugn och fin Jan. Planering och nedräkning från 7-8.000 som vanligt. Gäller boendet som vanligt eller kommer du med en hel skock smålänningar och skåningar? Jag förutsätter att Olle Å och Trike håller sig informerade här. Sen får vi väl ta till den gamla djungeltrumman för att uppmärksamma dom som inte är med oss här.

    Skapar en ny tråd om Tranresan. Ska vi göra samma med Svan- och Ormresorna??

  6. #646
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Plussssssssgrader! Skvalar och rinner överallt! Fortfarande en massa snö .... men hur länge?

    Funderade på all snö som flyttats med plog och skyffel - den smälter ju bort! Vore det kanske vettigare att flytta upp dörrarna en bit och låta snön ligga? Mindre jobb.

  7. #647
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Men Halllå!!!

    Idag för jämt ett år sen körde GeCe och jag Tysslingeturen! Jag fick 27 mil på mätaren den dagen. Det skulle inte falla mig in att köra så långt idag - är det som jag har blivit äldre???


  8. #648
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Nåja! Hade väl kunnat lösas genom att lösa en Treopolett....

    Treopolett ;D ;D
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  9. #649
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Instämmer i allt! Att vägarna var sexiga ? Absolut ! Riktig tjälskottssörja är väl varje MC-åkares våta dröm! Och sen är det årets första riktiga mål, glöm inte det!

    Tjälskottsörja tycker jag vi nog ska undvika i år för att inte avskräcka alla nya intresserde utflyktsintresserade bikers. En trevlig asfalts-väg som passar alla hojar finns som vi kan välja istället. Den där tjälskottsörjan får jag ta på mig som en felnavigering som inte var meningen även om den väckte din förtjusning Ove.
    Senast redigerat av GeCe den 2010-03-18 klockan 23:36.
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  10. #650
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Skapar en ny tråd om Tranresan. Ska vi göra samma med Svan- och Ormresorna??

    Det tycker jag låter som ett bra förslag. Du kan ju avakta lite med Ormsafarit kanske tills jag fått läget klart för mig hur det fungerar vid Kvismaren.
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •