Sidan 304 av 548 FörstaFörsta ... 204254294302303304305306314354404 ... SistaSista
Resultat 3 031 till 3 040 av 5473

Ämne: 60+

  1. #3031
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Inget hojande för tillfället iallafall! Snön ligger stöveldjup bakom huset på väg till vedskjulet men vid knuten finns ingenting. Blåst och kallt med hela vinterutstyret på och då upptäcker man att resåren i kalsongerna släppt!! %&#?/¤^*
    Ove

  2. #3032
    Medlem AT-gubbens avatar
    Reg.datum
    mar 2009
    Ort
    Vallentuna norr Stockholm
    Inlägg
    174
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Ok, men då är verkligen Transalp något att satsa på, trots att den inte är så stor. En AT har ju fullt sjå att hänga med.
    Nåja

  3. #3033
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Blivit lite fundersam på det där med kändisar som man bara måste känna till. Det kan gälla frågesportsprogram, korsord o.s.v. Man ska bara veta vad den där ynglingen med flickröst heter som vann Idol och man ska veta vem den där anorektiska bloggerskan som opererat in ankläpp av silikon är för någon.

    Inte för mitt minne slutade där men Cacka Israelsson var specifikt känd för "Gamle Svarten" och Tore Skogman var rödhårig med glugg mellan framtänderna och skrev några tusen låtar, t.ex "Tio tusen röda rosor". Elvis inledde tillsammans med ett gäng andra kungar rockeran på 50-talet.

    Men det var inte så många småkändisar på den tiden. Lite förvirrad är jag....
    Ove

  4. #3034
    Medlem Chappys avatar
    Reg.datum
    dec 2009
    Ort
    Mitt i småland
    Inlägg
    335
    Det måste till lite sån´t nu Ove. Det går inte att fråga om appendix vermiformis nu för tiden. Knappt en unge som blir opererad för det nu för tiden. Karl den Xll dödsår är tabu om man inte vill bli klassad som nynazist. Pelle´ missades på "Vem vet mest" igår.

    Var är vi på väg???? Jag går ut i garaget och tar en pipa. Håller mig till tobak, även om det är på gång att släppa annat innehåll fritt hörde jag på radio idag.
    En sa va förveten o spörja om en sa få sport nå´t

  5. #3035
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Chappy Visa inlägg
    Det går inte att fråga om appendix vermiformis nu för tiden.
    Helt rätt! Jag undrar bara vart min tog vägen för den försvann i samband med storstädning av bukhålan -05 ? Nåja, det är inte det enda som blivit borta i samband med utrensning och städning och det var ju egentligen ingen nytta med den eftersom jag inte är en häst.

    Grattis till att du är innehavare av ett garage där det går att tända en pipa. Försöka detsamma i mitt glesa skjul innebär nedkylning långt utöver det som blir om jag stannar ute.
    Ove

  6. #3036
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Flästkkarrè och potatisgratäng och ost och frukt och rödtjut och kaffe och glass med körsbär i rom och sånt där äppelbrännvin - calvados heter det visst....

    Faan vad man blir yr och trött av fläskkarré! Gonatt!
    Ove

  7. #3037
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Flästkkarrè och potatisgratäng och ost och frukt och rödtjut och kaffe och glass med körsbär i rom och sånt där äppelbrännvin - calvados heter det visst....

    Faan vad man blir yr och trött av fläskkarré! Gonatt!
    Säker på att det var fläskkarre?
    Med dagens metoder inom branschen kan det lika gärna ha varit oxfile...

  8. #3038
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Flästkkarrè och potatisgratäng och ost och frukt och rödtjut och kaffe och glass med körsbär i rom och sånt där äppelbrännvin - calvados heter det visst....

    Faan vad man blir yr och trött av fläskkarré! Gonatt!
    Är du nitritförgiftad kanske Ove ?
    Jan

  9. #3039
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av LowTech Visa inlägg
    Säker på att det var fläskkarre?
    Med dagens metoder inom branschen kan det lika gärna ha varit oxfile...
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Är du nitritförgiftad kanske Ove ?
    Näjnej gossar! Justa grejer, styckade i butiken av folk som känner igen en gris när dom ser en. Vid närmare eftertanke så var jag nog bara onödigt mätt....
    Ove

  10. #3040
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    :....och sånt där äppelbrännvin - calvados heter det visst....
    Faan vad man blir yr och trött av fläskkarré! Gonatt!
    Tycks bli mera sponken i tråden...
    Tyskarna har något de kallar "Kirschwhisky" sprit med körsbärssmak och 40 vol% (ibl ännu mera..).
    Synnerligen förrädiskt, körsbärssmaken döljer effektivt spritsmaken så ett glas till lunch kan vara... förödande. ..

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •