Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 33

Ämne: Gillaknapp?

  1. #21
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av pewa Visa inlägg
    Blir ingen gilla-knapp i dagsläget. Däremot är vBulletin på G med en helt ny version av forummjukvaran och det kan hända att något liknande dyker upp framöver.

    I så fall kör vi en testperiod på det då, målet är inte att bli ett Facebook
    Tack för det

  2. #22
    Något jag kan iritera mig på här i forumen är när folk andvänder Cittera kanppen när de ska svara på ett inlägg och väljer hela det ordinarie inlägg som ibland kan vara långt över ett a4, Varför!? välj istället ut en speciell del i stycket på någon mening.. blir så frustrerad!
    Det blir inte roligare än vad du gör det till

  3. #23
    Medlem RymdBörjes avatar
    Reg.datum
    mar 2013
    Ort
    I byn hemma
    Inlägg
    78

    Re: Gillaknapp?

    Citat Ursprungligen postat av Allaandranamnvarupptagna Visa inlägg
    En hel del bortklippt...
    ...blir så frustrerad!
    Jag med...och med en gillaknapp hade jag inte ens behövt göra det här inlägget.


    Not sent from an IThing?
    Anpassar farten efter omständigheterna.

  4. #24
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av RymdBörje Visa inlägg
    Jag med...och med en gillaknapp hade jag inte ens behövt göra det här inlägget.
    Vad bra! Att du fick göra inlägget, för då förstår man vad det är du gillar/ inte gillar.
    Ove

  5. #25
    Mc-Bosse
    Gäst

    Sv: Gillaknapp?

    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Vad bra! Att du fick göra inlägget, för då förstår man vad det är du gillar/ inte gillar.
    Om man gillar ett inlägg och allt det innehåller så räcker en gilla-knapp. Vill man vara extra tydlig kan ju en kommentar skrivas. Gilla-knapp nu!

  6. #26
    Medlem speed triples avatar
    Reg.datum
    jul 2010
    Ort
    segerstad skaraborg
    Inlägg
    38
    Citat Ursprungligen postat av Mc-Bosse Visa inlägg
    Om man gillar ett inlägg och allt det innehåller så räcker en gilla-knapp. Vill man vara extra tydlig kan ju en kommentar skrivas. Gilla-knapp nu!
    Jag GILLAR detta!!!
    Skaraborgare

  7. #27
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Mc-Bosse Visa inlägg
    Om man gillar ett inlägg och allt det innehåller så räcker en gilla-knapp. Vill man vara extra tydlig kan ju en kommentar skrivas. Gilla-knapp nu!
    OK! Egentligen bryr jag mig inte så mycket. Vad jag stör mig på när det gäller gillaknappar och tackknappar är att det kommer upp en avisering, man går dit och tittar om det är någon som vill mig något och besviket konstaterar man att det bara är någon som råkat fumla med en knapp.
    Ove

  8. #28
    Mc-Bosse
    Gäst

    Sv: Gillaknapp?

    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    OK! Egentligen bryr jag mig inte så mycket. Vad jag stör mig på när det gäller gillaknappar och tackknappar är att det kommer upp en avisering, man går dit och tittar om det är någon som vill mig något och besviket konstaterar man att det bara är någon som råkat fumla med en knapp.
    Nu brukar inte ett gillaklick generera några aviseringar i olika forum. Facebook är ett undantag.

  9. #29
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2012
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    140
    Men Facebook är inget forum...

  10. #30
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Mc-Bosse Visa inlägg
    Nu brukar inte ett gillaklick generera några aviseringar i olika forum.
    Jodå, t.ex. i SMC;s forum kommer det avisering och då går man dit och tittar - bara nån som tryckt på knappen.....
    Ove

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •