Såg en kortfilm ,som handlade om just det. En man med massor av pengar hittade en välbyggd yngling vars blodgrupper osv stämde med hans, så en transplantation kunde ske. Kommer inte ihåg vilken ordning det skedde, men han köpte ynglingens muskler bit för bit. till slut hade han en ynglings kropp, men då var pengarna slut. Han gick dock ner till stranden för att visa upp sig och fick då se att flickorna hade flockats runt den fd. ynglingen som nu hade massor med pengar.![]()
När det regnar manna har den fattige ingen sked . Nu gör detta mig inget, för jag tycker bättre om jordpära. När jag var yngre drömde jag om att ha ett garage med smörjgrop att rundsmörja , byta avgasrör och underedsbehandla i. Nu när jag fått en grop,rundsmörjs inte bilar, avgassystemet är rostfritt och plåten galvaniserad. Funderar på om det går att odla kräftor o ål i den?
En sa va förveten o spörja om en sa få sport nå´t
När jag och hustrun letade hus för ca. 20 år sen blev jag ganska tänd på en före detta Filadelfiakyrka som hade dopbassängen kvar under golvet i stora salen. Tänk va kul att ha en egen swimmingpool i vardagsrummet! Visserligen bara 1,5 X 1,5 meter och bara kallvatten, men ändå!
Pool i garaget kan väl inte vara fel?![]()
Ove
Pool vore kanske inte så dumt. Varför inte göra två flugor på smällen o löga sig bland ålar o kräftor? Med rätt agn kan man kanske få upp en lutfisk till Jul.
En sa va förveten o spörja om en sa få sport nå´t