Då jag har grav beslutsångest gällande styret så har jag nu beställt ett svart dragbarstyre på 32", något jag egentligen inte alls hade tänkt mig...
Hittade det billigt på ebay så även om jag inte blir nöjd så är det inte många kronor åt skogen. Har även beställt lite annat smått och gott så nu är det bara att invänta delarna!
Snygg hoj! Men jag undrar hur det är att köra den. Med en sådan vinkel på sadeln ser det ut som att man glider av när man gasar eller ligger i motorvägsfart . Jag hade själv det problemet ett tag.
Kör/bygger du en bobber? joina gärna Custom Bobbers Sweden.
https://www.facebook.com/groups/1510206309242562/
Funderar lite kring vilken färg jag ska sätta på hojen. Till en början så kommer jag nog köra utan skärmar så då är den stora frågan vilken färg tanken ska få.. Lutar åt vit tank (eller svart?), ev vita fälgar, svart framgaffel och så blir en del kromade detaljer svarta. Kan det bli bra tro?
Efter att ha läst en del om "dip" så ska jag nog testa att "dippa" med liquid wrap från mattsvart.se. Tror även att denna färg ska funka bra på fälgarna. Någon som har erfarenheter av att dippa?