Ser ju tuff ut.Men löjligt att ställa ut en skitig hoj.africa twin.jpg
Ser ju tuff ut.Men löjligt att ställa ut en skitig hoj.africa twin.jpg
Förmodligen så Honda tänkt sig vi ska se på nya Affen. Frågan är om dom inte kommer 10 år för sent ? Kryllar av hojar från olika fabrikat som tagit den marknaden.
Jan
Tja, om man tänker på två sidor av det hela. Om man betraktar hojen i extremt fint polera skick eller i ett bruksskick, så väcker nog tankarna på att vilja ha en sådan hos de flesta för att kanske lyckas köra hojen så att den blir sådan. En polerad hoj är ju en dussinvara på en utställning och vad jag tror inte väcker några andra känslor än kanske "vad fin"
Asch, kunde väl inte vara mer coolt än att ställa ut geggmoppen geggig? Om den sedan kommer i produktion återstår väl att se? Själv skulle jag nog helst se en lite mer civiliserad landsvägsreggad variant av CRF450R…? Men man får ju sällan som man vill då det gäller Honda.
Äventyrshojar säljer bra. Komfort på transportsträckor med en eller 2 på med pack å slippa vända när när vägen börjar bli äventyr. Fler å fler upptäcker detta,inte minst handlarna. Snart har nog alla märken en äventyrshoj på programmet. Bra med konkurans, å kul för oss som gillar provköra nya hojar
Jan
Nja? Kan ju vara kul att se hur hojen ser ut när den används. På mässorna står det bara en massa nytt och blankt och det är väl som det ska. Men det som jag tycker roligare att se på är hojar som fått sig lite av det som blir under resans gång. Lite skavt och nött, lite ombyggnad och justeringar från originalskick o.s.v.
Ove