Tack! Ja nu funderar man på om det är lönt å skaffa sig en billig 'joy ride' eller om man ska vänta till våren så man kan skaffa sig hojen man vill ha! Får väl titta på massa Sons of Anarchy under vintern istället hehe
Tack! Ja nu funderar man på om det är lönt å skaffa sig en billig 'joy ride' eller om man ska vänta till våren så man kan skaffa sig hojen man vill ha! Får väl titta på massa Sons of Anarchy under vintern istället hehe
Eller så skaffar du hojen du vill ha nu. De är billigare på hösten som regel.
/Freddo
Håller med TheCrow. MC marknaden är inte så kul nu, så att köpa den som du vill ha lär vara det bästa. Det är köparnas marknad (tror jag).
Men oavsett val skall du absolut kolla SoA under vintern
Ja, jag är optimist och envis..... Ger mej inte förrän någon verkligen överbevisar mej å säger att säsongen är över.
Ansvarig "bokare" på körskolan (vill ta det genom dom å köra på deras hoj) är tillbaka nu på måndag och jag kommer att hänga på låset då....
Kunde inte hålla mej, ringde till Trafikverket direkt efter teoriprovet för att kolla av bokningsläget. Tro det eller ej men det verkar som att det tom finns tid här i Kristianstad !
Skiter det sej så finns det nog tid granngårds (Hässleholm).
Håller alla tummarna för att ingen snodde tiderna i fredags em, blir en nervös väntan till måndagmorgon.
F-n vill ha den där lappen, framförallt en dag som denna, kanonväder, lite blåsigt bara...
Fy s*tan i gatan, va jag blev nervös....... uppkörning bokad till nästa vecka !
Kan man vilja något FÖR mycket, så det blir nada/inget av något... !? ;-)