Jag tycker dom är för stora. Inte alls vad jag är ute efter. Synd att de inte flyttar över systemet, borde ju inte vara så komplicerat.
/Freddo
Den är ju inte liten, men det märks inte när man kör. Det är en otroligt lättkörd cykel. Jag är ganska säker på att det snart blir standard på alla deras modeller.
Jag är toksugen på en Victory med! Har kollat in ett par stycken. Problemet är ju priset och att de är Amerikanska. Men boardwalk är jädrans läcker och även de andra modellerna har fantastiska linjer. Dessutom tycks de placera sig bra i alla tester.
Tror det blir min nästa hoj http://victorymotorcycles.se/motorcy...ll/egenskaper/
Annan ljuddämpare bara så ;-)
Jag har kört en del Amerikanska bilar och hojar. De är inovativa och sköna, men kvaliten har varit sådär både på bilar (Dodge, Chrysler) och HD, fast de nyare TwinCam motorerna tycks ju vara bra på HD.
Dessutom har jag varit o köpt en cross roads i helgen.
Ångest innan, men bara njutning i efterhand! Jag tror mer på Victory.
Fast jag är nog lite Japan lover innerst inne.
De som sedan tycker att cross roads och cross country etc är bussar (för stora) kan ju med fördel kolla in Judge och Hammer tex. Provkörde och de är riktigt skoj hojar. Men är man sporthojs frälst ska man kanske inte kika åt Victory hållet.
Peace out..... :-)