Har avancerat till att bromsa i 90, hej va det går! Har nog en bit kvar till uppkörning, men är inte askalasnervös inför körningarna
Har avancerat till att bromsa i 90, hej va det går! Har nog en bit kvar till uppkörning, men är inte askalasnervös inför körningarna
En kompis var iväg på en intensivkurs hos Västeras bil och mcskola och vart så grymt missnöjd att han hoppade av efter 2,5 dagar. Instruktören hade gapat och skällt på eleverna att de vart så jädra dåliga att det aldrig skulle bli nått körkort. Endast två motorcyklarna hade ABS och en morgon när han kom dit så hade två andra elever lyckats fronta med varandra så ordningen verkade vara sådär.
Folk är tvungna att ha egna ryggskydd med sig och de stressade på eleverna andra dagen med bromsövningarna. En lätt varning med andra ord för att det kanske inte är bästa valet. Särskilt billiga är de inte heller.
/Freddo
Senast redigerat av TheCrow den 2014-07-14 klockan 19:09. Anledning: Glömde lite...
Tror man får känna sig för själv. Gick på en annan trafikskola någon lektion förra året. Läraren var bra, men klickade inte helt. Pga av andra omständigheter med så la jag ner och testade igen detta året på annan skola. Och det fungerade mycket bättre! Alla lärare passar inte alla elever, så är det bara!
Så är det. Det tråkiga när det kommer till intensivkurser är ju att det kostar typ 12000:- innan man märker om det klickar eller inte...
/Freddo
Man kan ju åka och kolla in skolan och lärare innan man bestämmer sig. Intensivkursen i Västerås är 3 dagar och en dag för risk tvåan, det kan man väl stå ut även om man inte kommer överens med lärarna.
Själv kör jag i Gislaved, suverän lärare och Risk 1 samt 2 gjorde jag i Vetlanda hos Ingvars, grymt bra och rolig han också