Gillar man hojen så är det gott nog. Jag gillar min Shadow men det fattas något....Knuff! :-)
Gillar man hojen så är det gott nog. Jag gillar min Shadow men det fattas något....Knuff! :-)
H-D är unika på så sätt att inget annat märke kan ge mig den känslan som en H-D gör. Hojarna känns levande, som att man har en otämjd best mellan benen, och ljudet det är ren eufori för både öron och själ.
Jag måste bara få säga att jag inte förstår denna diskussion ang Harleys,,,
Vad är det som "icke Harley-ägare" retar upp sig på ? Det finns folk som vill åka HD, so What?
Måste man alltid försvara sina intressen ? Jag har träffat Harley-åkare ibland och vet ni ;
dom är bara vanliga glada människor
Tror det har att göra med att en del människor känner ett behov av att motivera för sig själv och andra varför de gjort just de val de själva gjort. Fenomenet finns ju i princip över allt, kameror, datorer, bilar, cyklar och till och med hundfolket är ju sånna.
Jag är för lat för att lägga mig i vad andra åker, har nog med att övertyga mig själv
/Freddo
Jag retar inte upp mig på HD folket. Jag undrar bara vad som gör en HD så speciell så att man betalar fantasisummor för hojen. Jag har ju aldrig kört en HD , men jag är nyfiken på de argument som finns. Den dagen jag provkör en HD kanske jag också är frälst....vem vet.
Säger inte att det gäller någon i tråden *host* men det finns tre typer av personer som sågar H-D.
- Personer som aldrig har provkört men som trots detta väljer att såga märket vid fotknölarna.
- Personer som inte har råd att köpa en. Sågar av den anledningen.
- Personer som är en kombination av ovanstående.
H-D är vad man gör det till. Ett märke på en hoj till att vara en livsstil. Väljer man bort en hoj eller ett märke bara för att man tror att man blir placerad i ett fack så handlar det bara om dålig självkänsla. I min mening svaga individer som inte kan köra Saab bara för att man arbetar på Volvo eller ha på sig en rosa tröja eftersom det anses vara en feminin färg. Individer som helt enkelt lever sitt liv efter vad andra tycker. Får, (djuret) helt enkelt... får.