Upprepade fel av olika delar under en längre tid kan leda till återköp om säljaren inte lyckas lösa problemet.Men vägen dit är lång om säljaren inte är på samma linje.Men ett laddningsproblem borde väl gå att lösa innan man nu pratar om återköp.
Upprepade fel av olika delar under en längre tid kan leda till återköp om säljaren inte lyckas lösa problemet.Men vägen dit är lång om säljaren inte är på samma linje.Men ett laddningsproblem borde väl gå att lösa innan man nu pratar om återköp.
I mitt fall var det bara ett fel, och det var inte speciellt besvärligt eller långdraget! Man måste se till att vara bra påläst i ämnet för att ha en chans att lyckas!
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk
Put something nice between your legs, Street Triple.
Jag Vägrar Kategoriskt Customhoj!
Harley' n in idag. Det verkar som de har äntligen hittat felet. Laddningsregulator var fel, synd att de missade det första gången. Nu får jag håller tummarna att allt blir bra.
Tyvärr så kommer jag inte att känna någon ro förrän efter några veckors körning.
Liten finess med nya hojar. Meken stoppar i kontakten så står det: säkring 2, 10 amp sönder på mekens dator. Felsökningen fixad.
Jan
Riktigt så bra är inte diagnosutrustningen. Möjligen kommer den fram till möjligt kabelbrott med uppmaning att kontrollera säkringen.
/F
Fick tillbaka hojen idag. Hojen jag fick låna för att köra hem igår när jag lämnade min startade inte. Så de fick köra ut hojen till mig. Tyvärr så hade jag misplacerade min super tuner som de behövde för att återställa motorn.
Fick reda på att det skulle kostar ca 6500kr för en ny. Jag gick med på det och de lämnade hojen.
Fick en liten glädje meddelande att jag skulle få ett speciellt pris på Super tuner.
Jag öppnade kuvert och fick reda på att det skulle kosta 6954kr. När jag ringde och frågade om mitt speciell pris fick jag reda på att jag kunde få 500kr rabatt på nästa service !!
Detta är min tredje HD jag har köpt hos HD Mölndal. Ca 700 000kr. Det blir min sista där.