Hej på er!! Lenga sidan jag har varit på denna sidan nu. Jag har varit upptagen med att vara i Spanien ettt par gånger sedan jul Numera när man har blivit pensjonär, så passar også vardager för mig Men möyligen jag måste ankomma i bil Men hjelm og väst skal själklart medtagas. Har just startat prossesen med at sälja hojen Men ny skal inskaffas så fort som jag finnar retta objekt
tjena Olle. Jag hadde tenkt nåt sånn som Räven har ja Jag har nämligen skrivit mig tilbaks til Norge. Skattvärket både i Sverige och Norge skal ha skattpängar av mig. Så jag tycker det får rekka med at betala skatt til ett land Jag kolla hva Norska tullen skulle ha i avgifter på FJR'n, och det skulle kosta mig ca 68000,00 Norska kronor för at få Norska regskyltar. Derfor säljar jeg den her i Sverige och kjöpar en i Norge i stället
det låter riktigt trevligt med tur och kolla lite pippis fast den 5 april är det stockholm och teaterföreställning hos sonen men nåt år när allt klaffar och väder för långtur brummar jag till detta möte
akt garage:
Buell X1 Lightning
tidigare hojar:
Kawasaki ZZR 1200
Yamaha XV1600 Wildstar
BMW R1150RT
Aprilia SL1000 Falco
Intruder 1400 *2
Kawasaki VN900 Classic
Honda CB600 Hornet
Suzuki 380
SMC medlem
SCRC Medlem
Jo det är dom Jan. Men det blir nog inte nån fabriksny hoj nei Men det liggar många begangnade på netet som har ett aksetabelt pris, och som heller inte har gått så många mil. Och fördelen er jo också att dom flesta är utstyrat med pacväskor och annat utstyr som också är svindyrt att innhandla, så som GPS til exsempel