För mig är allt över 2000 för mycket. Har man en väldigt begränsad ekonomi så har man. Dom som har inkomster på uppåt 300 000 tycker kanske inte 3000 är så mycket men det är det för mig!
Åka hoj? Ja, jag åker vart jag vill och när jag vill!
Varför bortse från något när man väljer hoj?
Möjligtvis sin egna ekonomi om det är något som begränsar.
Själv har jag både en äldre Goldwing (1982) och en nyare Dragstar 1100 (2007) och det är ju min egna komfort och körupplevelse som helt och hållet bestämmer vilken hoj som är bäst för just mig och inte årsmodell.
Min Goldwing från 1982 har gått 10.000 mil och vår betydligt nyare Dragstar 1100 har enl. mig betydligt sämre komfort för min kropp, så att diskutera ålder vs komfort och olika typer av cyklar är nog svårt.
Det som känns rätt för någon behöver inte vara det bästa för någon annan.
Och med tanke på trådens rubrik så har en kompis i klubben en Victory Vision och han är iaf mycket nöjd med sin.
Saddlebags can never hold everything you want, but they can hold
everything you need.
Gert Karlsson
Jag gillar Victory, kanske inte Vision för den är väldigt stor men dom andra modellerna tycker jag är helt rätt. Tittade lite på dom på mässan och gillar nu dom ännu mer
Tycker dom ser sköna ut att köra med och det är precis så jag tycker att en hoj skall se ut, hade varit roligt att prova en.
Don't grow up, it's a trap!
Jag gillar cross roads classic och jag kommer nog att provköra en sån hoj i sommar.