Nyss vinkade jag av Olle Å. Han kom på visit, bara så där.. Trevligt! Blev att jag satte lite soppa på spisen så han skulle få lite varmt i sig efter 15 mil i temperatur som jag för min del inte ser som helt komfortabel. Sen lite pratstund innan han stack västerut igen.
Tack för besöket Olle!![]()

Nyss vinkade jag av Olle Å. Han kom på visit, bara så där.. Trevligt! Blev att jag satte lite soppa på spisen så han skulle få lite varmt i sig efter 15 mil i temperatur som jag för min del inte ser som helt komfortabel. Sen lite pratstund innan han stack västerut igen.
Ove
Svara med citat
Satan va jag är förkyld!! Det har väl varit så bortemot en vecka men verkade bli bättre. Sen blev det ett host- nys- och snorinferno från i går kväll och jag som skulle varit till skogs för att skjuta bort trafikfaror(=vildsvin) idag. Blev att stanna inne och peta in pinnar i brasan istället.
Bara det att den här gången var det lite av storjakt med många passkyttar och ett helt gäng hundar som samlats. Hade vart kul...
Du dundrar väl och lever bus så inte ens en ekorre vill komma i närheten så det spelar nog ingen roll. 
OK! Får försöka göra en volt.
Samma väder här.