http://www.apriliaforum.com/forums/s...5-Mana-numbers
Det är inte bara i Sverige som den har sålt dåligt.
http://www.apriliaforum.com/forums/s...5-Mana-numbers
Det är inte bara i Sverige som den har sålt dåligt.
Nej, tyvärr måste man väl säga för det är en bra hoj. Men det säger väl lite om hur prioriterat automat är på hojar, Shiver är en hyggligt snarlik hoj och den säljer bättre...
/skrivet på jävligt litet tangentbord/
Tacksam om ni hjälper mig att jämföra lutningsvinkeln på en mana 850 och en cbf 500. Är det bara jag som tycker att lutningsvinkeln på en mana 850 är begränsad jämfört med cbf 500.
Vet inget speciellt om nån av hojarna, men om du frågar om nerläggningsvinkeln känns det inte som att det är en begränsande faktor vid hyfsad laglig framfart på någon av hojarna. TDM850 har erkänt "komfortabel" placering av fotpinnar och det krävdes riktigt elak körning för att jag skulle få något att ta i utanför bana.
Men du kanske menade någon annan vinkel? Det mesta brukar gå att hitta mha sökning på nätet.
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Senast redigerat av Jåke den 2013-01-27 klockan 18:32.
Jag menade vilken av hojarna som skrapar i först. Inte för att jag kör så aggressivt men kul att veta.
När jag kör med min cbf 500 så vet jag att även när jag lutar max, det vill säa så mkt som jag klarar har jag en bit kvar innan det tar i asfalt. Andra hojar som Bonneville, så fort man lutar lite börjar man kolla var man har fotpinnarna och hur mkt man har kvar.
Jag gillar att marginal. Jag vet inte om du förstod min argumentering.
Jo jag förstod det men ville bara förtydliga min fråga. Tack för ditt svar.
Jag är lite förvånad att inte fler tillverkare satsar på automathojar. Har inte honda visat vägen? Varför lämnar tillverkare öppet mål för honda?