Jag lever ganska enkelt(läs billigt) när jag är ute och reser. Har massor av grejjor med....pc, kameror, etc och till dom alla möjliga laddare och sladdar. Kök i form av Tranglia och käk med mig. Stort tält och en varm sovsäck som tar plats.
Kläder har man också med sig gott om. Däremot när man är i typ varma länder som sydeuropa så kör jag med en sk svettröja(några dagar). Skulle annars bli lite ohållbart att byta t-shirt flera gånger om dan.
Jag har några packningsregler. Det ska ta max 15 min att byta om, packa, ta ner tältet, hänga på grejjorna på hojen och köra iväg. Har sett på campingar där folk kan hålla på i dryga två timmar att packa...underhållande att se på.
Ensam är det ju inga problem att ha plats(bakom sadeln), men när frugan vart med så har jag flyttat sovsäckar, tält etc på sidoväskorna. Till det en tankväska(undviker annars tankväska)
En Intruder med passagerare kräver nog att man ruckar lite på vad man ska ha med sig i packningen. Visakortet får nog gå lite varmare. Rejäla sidoväskor som man utnyttjar som pakethållare, pakethållare, hög sissy samt att man försöker också utnyttja tanken.