Ni som är intresserade av att ha en egen liten "gästbok" på er profilsida måste aktivare "Besökarmeddelanden". Detta gör ni under Kontrollpanel -> Redigera alternativ
Ni som är intresserade av att ha en egen liten "gästbok" på er profilsida måste aktivare "Besökarmeddelanden". Detta gör ni under Kontrollpanel -> Redigera alternativ
Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!
Hur infogar man en länk, utan att behöva skriva ut hela länken i klarttext?
Det brukar fungera med <url="http://länk.till.sida"> Här är en länk </url> men det verkar inte funka här?
Nevermind, jag hittade svaret. Den som söker skall finna som en vis man en gång sade.
Mellanslag och citationstecken skall bort, sen gick det som tåget.
Jag med, det blev verkligen ett lyft. Jag gillar albumen, det är liksom mer städat på nåt vis även om jag gillade det gamla också. Pewa har gjort ett bra jobb, tycker jag.
Ett annat alternativ är att gå in under Kontrollpanelen -> Redigera alternativ. Sen scrollar man längst ner där finns en rutan som heter "Redigeringsgränssnitt". Välj ex. standardredigerare - extra formateringsverktyg där så kommer det finnas knappar för att ändra storlek, infoga bilder osv. när man skriver inlägg.
Har uppdaterat länkarna i menyn lite så nu är det följande osm gäller:
Min sida - där hittar ni er "offentliga" sida, alltså den som innehåller er gästbok, era album, lite info om er själva osv.
Kontrollpanel - där hittar ni alla inställningar som har med erat konto här att göra såsom lösenord, signatur, avatar, olika inställningar för hur forumet ska visas osv.
ps. när sidan hunnit sätta sig och allt småfix är klart kommer det skickas ut ett PM till alla medlemmar med info om vad som gäller och hur man hittar allting. ds
Bra jobbat! Det är lite ovant när man är van en annan sida men jag gillar den mer och mer
Mycket bra upplägg på forumet
Klart godkänt
Hur får man in smilisar i texten??
60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin