Alltid kul med unga entreprenörer :-) Ledsen att jag möjligtvis nedvärderat er - men bättre en koll för mycket än en gång för lite.
Så om jag förstått det hela rätt så hyr ni ett eller flera lite större förråd av Shurguard och ser sedan till att fylla upp dessa med cyklar för att på så sätt få ned kostnaden jämfört om man själv skulle hyrt förrådet ensam. Bra idé
Två frågor: När jag kollade med Shurguard för mig själv skrev jag av dom av tre anledningar
- Dom var ganska dyra
- Dom krävde att hojen skulle tömmas på bensin
- Dom krävde att batteriet skulle tas ur och fick inte förvaras i förrådet
Att dom var dyra kunde jag möjligtvis köpt med punkt 2) och 3) var dealbreakers för mig eftersom
a) En tom tank med kvarvarande ångor från förgasare och system är betydligt farligare än en full tank (dessutom bökigt att tömma tanken) möjligtvis säkrare eftersom det inte kan bli något läckage sett från deras håll. Dock är det så att med tomma förgasare kommer mina packningar att torka och spricka sönder så jag fyller alltid upp full tank + stabiliseringsmedel för vinterförvaring.
3) Mitt batteri är omständligt att tu ur och jag har därför kopplat in en laddningssladd som jag bara ansluter till CTEK laddaren. Så att ta ur batteriet är något jag vill undvika om möjligt.
Har ni löst 2) och 3) med Shurguard?