Hej! Det var en härlig kväll så vi bestämde oss för att ta oss en tur, en tur som kunde ha kostat oss livet,,min hastighet är ca 85 kmh vägen är bred och svänger åt vänster det är heldraget det finns en vägren, jag ser då en bil som närmar sig snabbt bakom mig. han bromsar in och lägger sig ca jag kan lova er det är mindre än en 1/2 meter hastigheten är ca 90 kmh. Tydligen så vill han att jag ska kasta mig in på vägrenen,,Jag gör inte det,,kanske dumt men. Det som nu händer är att han börjar en omkörning på insidan av mig och nu är avståndet bara några decimeter,, hastigheten är högre jag blir tvingad ut i motsatt körbana för att inte kroka i hans bil trots mötande trafik,,I det här läget så brinner det till i mitt huvud jag ska bara ha tag på honom. hastigheten trissas upp jag ligger bakom med helljus på. Denna dårskap pågår i några km då han plötsligt tvärnitar jag hinner få stopp och också lugnat ner mig och avbryter galenskapen med livet i behåll. Just nu så känns Mc åkning inte lika roligt längre. // Ha de bra där ute på vägarna.