Har köpt både jackor och byxor på handelsboden och det är inget fel på dom ännu efter 5 år, jag är nöjd med deras saker och kvalitet, och en hjälm är inköpt där och det blir en ny till mig i vår
Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.
Ja... blev en 4Bikers sommarjacka hos dessa i år, deras svart/vita som delvis är i ''nättyg'' som släpper in luft - tryckknappen på kragen lossnade under andra turen... Fick besöka pappan till tjejen som jobbar på modesaffären i byn som jag frågade om de kunde hjälpa mig, som gör nitarmband som stämplade dit reservknappen ORDENTLIGT!
Mina Tornado-byxor gick dragkedjan vid benen sönder och själva draget i två delar, visserligen efter 2 år och killen på Handelsboden Sthlm blev förskräckt att jag ville reklamera en 2 år gammal byxa, hänvisade till lagstadgad 3 års reklamationsrätt och det blev tyst i luren...
Nästa gång det blir touringställ ska jag lägga en extra slant på kvalité...
Har väl berättat om mina sommarhandskar som höll i en säsong sen började tyget luckras upp och bli hål rätt igenom, och mina första stövlar där sulan lossnade från skinnet...
Bayerische Motoren Werke - Freude am Fahren
Vägrapportör 5023, Trafikverket
Suppleant i SMC Västernorrland
Utvald Vägrapportör
Jag va på Handelsboden i Linköping för en vecka sen, å de hade kanonservice. Å deras kläder är jag supernöjd med. Köpte även av handelsboden i Göteborg när jag skaffat min första hoj, å det va nog det bästa regnställ jag har haft. Totalt kruttorr efter ganska många mils körning i ösregn. Så deras kläder har jag varit å är helnöjd med.
Jag va på Handelsboden i Linköping för en vecka sen, å de hade kanonservice. Å deras kläder är jag supernöjd med. Köpte även av handelsboden i Göteborg när jag skaffat min första hoj, å det va nog det bästa regnställ jag har haft. Totalt kruttorr efter ganska många mils körning i ösregn. Så deras kläder har jag varit å är helnöjd med.
De grejer jag själv har handlat på Handelsboden tycker jag inte det har varit några problem med, möjligtvis med undantag av handskar där fodret och "innanmätet" har en tendens att komma loss så fort man svettas bara lite.
Däremot jackan och byxorna jag köpte där för snart 2 år sedan är fortfarande schysta och fräscha.
Om man bär tillbaka det som är dåligt lär dom sig att det inte går att sälja skit
Jan