Jag tycker den ser lite retro ut med dom lysena på samma gång som den ser modern ut.
Jag tycker den ser lite retro ut med dom lysena på samma gång som den ser modern ut.
Har som sagt kollat in den här i jakten på ny hoj men triumph-handlarna verkar bli allt färre? Både Umeå och Sundsvall har slutat med Triumph, frågade och det bar sig tydligen inte.
Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!
men i skåne ökar de , pratade med killarna på triumphcenter i lödde de har sålt rekord många
Annars kan du alltid stanna till hos Triumph Center Sthlm Söder! De är verkligen trevliga, rekommenderas. En bit att åka men då kan du passa på att köra in hojen på hemvägen.
Och så rear de ut en -07:a just nu, kolla lite längre ner på sidan. Du får den för 109.990 kr plus lite delar för 13.000 kr på köpet just nu. Kanske kan vara värt en resa ner, Pewa?
Tack för tipset men nu har jag som sagt en vacker KTM stående i garaget Skulle lätt kunna åka till Stockholm om man fick bra pris osv. problemet är bara att det blir krångel med service, delar osv om hojen skulle börja bråka.Ursprungligen postat av Katarina
Är väl kanske marknaden som är för liten här uppe för Trajja, är ju ett rätt smalt märke.
Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!