Hej!
<såg att det fanns liknade trådar, men jag behöver inte bara råd utan tankar och synpunkter också... Har planer på MC-kort. Har ytterst lite körvana sedan tidigare. Min tanke var att skaffa en billig cykel i år och träna som f-n hela sommaren. Därefter förhoppningsvis gå en intensivkurs nästa sommar. Jag vill inte ha en snygg dyr cykel, utan en jag inte behöver vara rädd om. Om ni fattar vad jag menar... Hittade en Honda cb 750 år -81. Helt ok cykel vad jag kan se (har bar sett den på bild än). Hördes funka riktigt bra. Problemet var att den inte laddade utan tappade strömmen och dog efter ett tag man kört. Till mig att köra krypövingar osv kanske det funkar iaf om man har batteriet på laddning när den inte används... Är en total sopa både på mc och mek, men hoppas det ska bli ändring på båda och nån stans må man ju starta. 7000:- var begärt för cykeln. Jag tänker laddningsregulator, kol i generatorn, linda generatorn eller bara nytt batteri? Vad tror ni? Vad hade ni gjort i mitt ställe? Tack på förhand från confused.