Mailade en bokning på service igår, tänkte att då slipper jag tänka på det mitt i säsongen.... Fick till min stora glädje veta att Triumph har kommit fram till att den dyra venilkontroll/justeringen vid 1600 mil blivit överflödig, man har nu ändrat det till 3200 mil.... Det gör en hel del på servicekostnaderna.
Nu tar jag en "liten & billig" service för garantiernas skull , till och med februari lämnar Johansmc 40% rabatt på arbetskostnaden, så priset blev ynkliga 1700kr.
Det sägs att arbete förhindrar många tillfällen till synd, och det är ju synd....
Det sägs att arbete förhindrar många tillfällen till synd, och det är ju synd....
Nu förtjänar den här tråden äntligen en uppdatering.
Väskor är äntligen på plats, svarta Trax 37/37 samt 38 på toppen... Herre jösses vad jag är glad att jag inte tog dom större väskorna, dom hade byggt en decimeter till på bredden (5cm per sida)
Bilderna ska nu vara klickbara för en större version...
Senast redigerat av namn den 2013-05-02 klockan 21:01.
Ja det håller jag med om 1.00 eller 1.03 (även om det är till min nackdel) är sak samma, men att då lägga på en decimeter till...
46+46 tror jag inte att jag hade tyckt om.... nu kan jag ju iaf bygga på höjden, 4.5 klarar jag ju mig med inrikes.
4.0 om jag ska neröver
ett par dagar ledigt gör ju inte ont...