Anderssons i Uppsala. Mest en slump att det blev där. Finns för övrigt bara två att välja på vad jag vet och de andra sägs vara bra de med. Även om en chef till mig inte fick något svar när han kontakta dom andra.
/Freddo
Anderssons i Uppsala. Mest en slump att det blev där. Finns för övrigt bara två att välja på vad jag vet och de andra sägs vara bra de med. Även om en chef till mig inte fick något svar när han kontakta dom andra.
/Freddo
jag tar nog kortet nu i vår med en massa flyt då man kuggade i höstas.
Första turen på vägarna igår. Så härligt! Taggade upp ordentligt B-)
Via Tapatalk
~~~~~~~~~
Chin, chin!
Nu är säsongen igång på riktigt!
Grattis på födelsedagen Mats!
Via Tapatalk
~~~~~~~~~
Chin, chin!
Har kört bromsövningar idag. Det var svårt! Låste så lätt upp bakhjulet (dvs, ABS:en kickade in) och bromsade för löst fram. Problemet var att jag tittade för mycket på hastighetsmätaren. Nåja, övning ger färdighet.Körde krypkörning en kvart, 20 min också. Det är ju helt klart den jävligaste biten!
Om 2 veckor exakt kör jag risktvåan. Ska försöka boka in teorin kort efter det också.
Längtar ihjäl mig när jag ser alla hojar ute på vägarna nu!!!
Vart en tur idag på ca 12 mil småväg. Lite kyligt och lite ömmande axlar nu. Men kul var det och det flöt på bättre än väntat. När vi kom hem igen så sa svärfar/handledaren att mitt bromsljus inte fungerar. Måste nog justera kontakten efter att ha möblerat om brompedalen. Det var lite blåsigt så det vart lite kyligt till slut.
/Freddo
Det blev 12 mil småväg plus lite stadskörning och större väg idag med. Kul i början när utveckling är synbar efter varje pass nästan. Svårast har jag för vänstersväng ut och rondeller var lite knöliga också. Eller störst problem har jag nog med att stänga av blinkersen...
/Freddo
Roligt TheCrow att det går framåt och att du tycker det är kul![]()
Ni som håller på att träna nu, går det i vågor hos er också? Ibland går det bara och man är superglad, och ibland är det helt hopplöst och jag är beredd att ge upp allt det där med MC.