En månad gått nu och ingen hoj skickad från england ännu.Men fick ett bra erbjudande om att ta en blå som heter explorer 1200 spoke(ekerfälgar) och sedan flytta över all utrustning från min xc + lite till.Och så vart det,hämtar hojen på fredag
En månad gått nu och ingen hoj skickad från england ännu.Men fick ett bra erbjudande om att ta en blå som heter explorer 1200 spoke(ekerfälgar) och sedan flytta över all utrustning från min xc + lite till.Och så vart det,hämtar hojen på fredag
Just den där kikade jag på lite(nej, inte för att köpa). Hittade den.....
Trots utbyggnationen så känns det som dom nog bygga ut igen
Jag är direkt ingen vän av ekerfälgar, men spoken ser definitivt bättre ut.
På den typen av hoj föredrar jag ekerfälgar alla dagar i veckan. Lycka till med nya hojen.
Som du fått vänta! Bra att det ändå tycks lösa sig, nu när solen börjar värma upp antar jag att du gärna vill ut och köra nu. Jag har ekerfälgar på min Scrambler, man blir van att putsa eker för eker. När jag tvättar dem på hojen så brukar jag sitta ner och filosofera om annat under tiden jag putsar på dem. Då känns det inte så tradigt och långtråkigt.
Lycka till med din nya hoj!
Snygg färg har den också!
Tack Nina.Var ut på en provtur idag runt 5 mil.Måste säga att den går som satan,helt sjukt vrid.Och vilken skillnad mot 2012,orna som har gjutna fälgar,denna gick mycket mjukare tack vare ekerfälgar.Fått på dom flesta tillbehör nu
532345_4590676417553_1461027862_n.jpg
Senast redigerat av engström67 den 2013-04-20 klockan 21:25.