På sidan av rattstången fins en hemlig pinne. För man på den blinkar det ett gult ljus endera sidan av bilen. Detta är en välbevara hemlighet som avslöjas här å nu. Gör er väl förtrogna med er hemliga pinne å visa var biljävlen ska ta vägen
På sidan av rattstången fins en hemlig pinne. För man på den blinkar det ett gult ljus endera sidan av bilen. Detta är en välbevara hemlighet som avslöjas här å nu. Gör er väl förtrogna med er hemliga pinne å visa var biljävlen ska ta vägen
Jan
Ingen blinkar ut i rondell, när 10 bilar kört ur utan att blinka kör bilen framför mig in i rondellen. Då smäller det, där står jag på hojen när bilarna snor runt en halvmeter från mitt framhjul. Bara för att dom lata jävlarna inte orkar dra i en spak
Jan
Umeborna (en del i alla fall) blinkar vänster och svänger höger och tvärtom, häromdagen såg jag en som blinkade vänster och körde rakt fram, en kort stund senare såg jag en som blinkade höger och körde rakt fram, rondellkörning i Umeå är med livet som insats då total anarki råder.
Fjädring är överskattat..
För att travestera ett antikt uttalande: För övrigt anser jag att blinkersmarodörer bör skjutas.
(riktigt så långt behöver man kanske inte gå, men körkortsindragning vore rimligt vite.)
Skickat från min LT25i via Tapatalk 2
Kan bara hålla med!
Jag antar att dom som inte blinkar inte klarar av att hantera bilen fullt ut i "kniviga" situationer?
Det är så otroligt slappt å dåligt av alla som inte blinkar. En " tänker bara på mig själv" mentalitet som råder i trafiken. Å i GBG är det nog värst i hela riket. Alla skall fram först, och väldigt få visar respekt och medmänsklighet för medtrafikanterna.
Skämmes, ta mig fan!
Folk som "genar" över dubbelfiliga rondeller är inte helt populära heller kan jag säga...
Never ever look back you're not going in that direction!