Vad tror ni om den? Dom flesta recensenter verkar gnälla över att fotplattorna tar i för tidigt för hur körglad hojen är, men annars verkar det ju som ett värstingåk.. Ser ju flott ut i vitt i Bikekatalogen. Är det en sån man ska ha?
Vad tror ni om den? Dom flesta recensenter verkar gnälla över att fotplattorna tar i för tidigt för hur körglad hojen är, men annars verkar det ju som ett värstingåk.. Ser ju flott ut i vitt i Bikekatalogen. Är det en sån man ska ha?
Förlåt att jag delvis kapar din tråd men jag är sugen på veta vad folk tycker mg california 1100.
Jag provsatt 1400:an på mässan. Jag måste säga att den kändes klumpig i förhållande till 1100:an. Utan att ha kört ngn av dem måste jag säga att de har försämrat hojen.
Jag tycker att mg:s modeller ser hittills sett relativt smäckra ut men california 1400 är ur designperspektivet en klumplig historia.
Det är väl lite meningen också, den ska utstråla lyx och vräkighet, en glidare.. Jag hade kunnat tänka mig en sån, men inte bara en sån, och med tanke på priset på dom stora glidarna har man väl inte råd med mer än en hoj om man har en sån.
Personligen tycker jag att andra märken har lyckats bättre på den punkten och då tänker jag på midnightstar 1900, suzuki c1800 och harley road king.
Tycker 1400 är läcker,och rejäl spis.Ok fotplattorna tar i lätt men är ju ingen kurvmaskin
400 cc för lite. Annars är den snygg...
Här har vi en fin Guzzi hoj, visuellt
ImageUploadedByTapatalk1361823256.987047.jpg
Någon som har provkört denna modell?
Hellre vara ute på hal is och ha ett glatt liv än gå i lera och sörja