Trevlig helg alla. Själv vart det 7km löpning,gång i snön,svettigt värre men skönt att göra det 4 gånger i veckan Nu blir det lite skruva med hojarna.
Trevlig helg alla. Själv vart det 7km löpning,gång i snön,svettigt värre men skönt att göra det 4 gånger i veckan Nu blir det lite skruva med hojarna.
håller med dig,blev 80km långfärdsskridskor förra helgen, den här ska jag försöka hinna skruva färdigt tre hojar, en hel del eljobb att se fram emot
Jag försöker köra lite motionscykel och hantlar på vintern, och lite riktig cykel på sommaren. Inte så mycket som jag skulle behöva dock..
Jag försöker vila så mycket det bara går så jag orkar med hojen när vädret vänder.
Dans till Bengt Hennings igår kväll, 4 timmar. Toppen. Långpromenad i skoterspår, på en sjö i närheten, tar på krafterna. Annars är det skidåkning i längdspår som gäller.
Mera dagsljus gör att välbefinnandet ökar. Man får vara nöjd att dom flesta större vägar är snöfria nu, men det kan ju ändras snabbt.
//Håkan
Visst känner man av lite ökad vikt. För flera år sedan var jag väldigt aktiv som ryttare och höll ca 75kg. Gjorde ett långt uppehåll och gick strax upp till 85 kg. fick tillbaka suget igen och fick gå ner till 75 igen. De där 10 kilona märktes väldigt väl när man började igen.
Det är ju samma med att åka hojen aktivt. Märkte det i somras då vi hade några överviktiga med i samma grupp på en 25 mil lång grustur. Det blev många stopp för att invänta några runda gubbar.
Nej inte mjukt. Tungt.
Jag har för övrigt dragit ner lite på motionen men fått upp ögonen för något nytt: Fordonsputs. Köpte lite rengöringsmedel och helt plötsligt låg jag där och gnuggade varenda skrymsle på bilen ren så nu ser den ny ut. Känns som den går bättre med. Blev så taggad så nu står hojen på tur, tar härmed offentligt tillbaka alla gliringar till engström angående hans putsdille. =)