Nu har min hoj stått en vecka hos handlaren i väntan på regplåtar skulle man jobba i den takten som på transportstyrelsen så skulle folk svälta ihjäl
Nu har min hoj stått en vecka hos handlaren i väntan på regplåtar skulle man jobba i den takten som på transportstyrelsen så skulle folk svälta ihjäl
Har inte ni snö nu?
Rulla upp den på ett släp och ta hem den bara.
Måste ju suga att bara ha den stående där.
Icke handlaren som gör det.Vi pratar om nyregistrering.Handlaren får hojen från fabriken och importören(Triumph sverige) skickar in chassinr till transportstyrelsen så hojen får ett id och regplåtar.Detta gäller tydligen Triumph enl handlaren.Japsarna då går det fortare,plåtarna kommer med hojen.Robbe s jag tror du blandar ihop detta med ett ägarbyte eller beställning av regpapper
Man är väl för ivrig att få hem hojen bara.Men kul att pilla med,mycket som ska göras,väskhållare ska dit,xenonkonverteras,dimljus bytas ut mot bättre ev på annan plats,styret höjas eller bytas ut,gps hållare monteras,motorbågar och centralstöd bort för omlack,är någon matt svart sträv som sandpapper nu som gjort för skit att fastna,innerskärm,ev hugger mont bak.Mycket blir det men kul
Olika statliga instanser utsedda av denna stat är där för att vi ska lägga ner vår tid på att gnälla over hur värdelöst de fungerar istället för att lägga skulden på de som är orsaken till problemet.De olika styrande regeringarna.