Inget hojande för tillfället iallafall! Snön ligger stöveldjup bakom huset på väg till vedskjulet men vid knuten finns ingenting. Blåst och kallt med hela vinterutstyret på och då upptäcker man att resåren i kalsongerna släppt!! %&#?/¤^*
Inget hojande för tillfället iallafall! Snön ligger stöveldjup bakom huset på väg till vedskjulet men vid knuten finns ingenting. Blåst och kallt med hela vinterutstyret på och då upptäcker man att resåren i kalsongerna släppt!! %&#?/¤^*
Ove
Blivit lite fundersam på det där med kändisar som man bara måste känna till. Det kan gälla frågesportsprogram, korsord o.s.v. Man ska bara veta vad den där ynglingen med flickröst heter som vann Idol och man ska veta vem den där anorektiska bloggerskan som opererat in ankläpp av silikon är för någon.
Inte för mitt minne slutade där men Cacka Israelsson var specifikt känd för "Gamle Svarten" och Tore Skogman var rödhårig med glugg mellan framtänderna och skrev några tusen låtar, t.ex "Tio tusen röda rosor". Elvis inledde tillsammans med ett gäng andra kungar rockeran på 50-talet.
Men det var inte så många småkändisar på den tiden. Lite förvirrad är jag....
Ove
Det måste till lite sån´t nu Ove. Det går inte att fråga om appendix vermiformis nu för tiden. Knappt en unge som blir opererad för det nu för tiden. Karl den Xll dödsår är tabu om man inte vill bli klassad som nynazist. Pelle´ missades på "Vem vet mest" igår.
Var är vi på väg???? Jag går ut i garaget och tar en pipa. Håller mig till tobak, även om det är på gång att släppa annat innehåll fritt hörde jag på radio idag.
En sa va förveten o spörja om en sa få sport nå´t
Helt rätt! Jag undrar bara vart min tog vägen för den försvann i samband med storstädning av bukhålan -05 ? Nåja, det är inte det enda som blivit borta i samband med utrensning och städning och det var ju egentligen ingen nytta med den eftersom jag inte är en häst.
Grattis till att du är innehavare av ett garage där det går att tända en pipa. Försöka detsamma i mitt glesa skjul innebär nedkylning långt utöver det som blir om jag stannar ute.
Ove
Flästkkarrè och potatisgratäng och ost och frukt och rödtjut och kaffe och glass med körsbär i rom och sånt där äppelbrännvin - calvados heter det visst....
Faan vad man blir yr och trött av fläskkarré! Gonatt!
Ove