Härliga höstdagar på Öland som är nästan helt höststängt när det gäller service. Efter mycket letande hittade vi några sängar å ett mål mat. Norra Öland verkar helt igenbommat. Käns som vi har ön för oss själva.
Jan
Kan man få be väderprofeten om at skicka lite bättere väder til BohuslänHer har det regnat hela weckan
Please Jan
Äntligen något vettigt som blivit gjort - Jag har tillsammans med en granne landsatt ekorna och rustat dom för vinter. En del trädgårdsmöbler har hamnat i vinteride också så blir det nu fina dagar så finns det inte några såna hinder för att köra iväg en sväng.
Finns lite hopp om väder i morgon.![]()
Ove
Verkar så, men smålänningar vill ju inte gärna släppa ifrån sig något gratis. Kan vi prova med ev. muta?
Morgon/förmiddagsturen startade i +3 och det verkade som det var kallare ute på vägen än på mitt fönster för efter 4-5 mil frös jag ordentligt om fingrarna, ja faktiskt om hela kroppen. Jag hade rustat för ev. regn istället för kyla så jag var inte helt rätt klädd. Skönt var det ändå, frisk luft har ju ingen dött av. Dör gör man av lunginflammationen man drar på sig.![]()
Ove
Skall försöka ta en tur i Norge ett par dagar. Försöker komma iväg påfredag, för vädret verkar vara " LOVANDE "
Finns det någon, som törs hänga på ??![]()
Senast redigerat av Olle Å den 2012-10-24 klockan 18:21.
Hädu! Upptäckte så sent som igår att jag inte är rustad för långfärd när jag fick ta värmepaus mitt på rundan. Dom sista milen fick jag dra järnet för det var faktiskt behagligare än att köra sakta. Framför allt slapp jag vara ute i kylan så länge.
In och värma sig en timma var 5;e mil? Hur många dagar tar det att alls komma till Norge?
![]()
Ove