Vad har ni för andra intressen förutom mc?
Jag är intresserad av en jäkla massa saker men förutom mc så är det musik och fiske som står högst på min lista.
Vad har ni för andra intressen förutom mc?
Jag är intresserad av en jäkla massa saker men förutom mc så är det musik och fiske som står högst på min lista.
Min hojblogg
Min vardagsblogg
Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.
Musik står högt här också. Lyssnar en massa sen försöker jag lära mig spela gitarr lite smått, går väl sådär, sakta men säkert
Datorer tar ju en del tid också, typ som den här sidan
Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!
Jag försöker mig på gitarr jag med, har alltid drömt om det men inte kommit till skott men nu provar jag när jag får lite tid över.Ursprungligen postat av pewa
Min hojblogg
Min vardagsblogg
Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.
nybliven husägare med trädgård... så i sommar ska de gröna fingrarna få fritt utlopp är det meningen
Jag får till och med ett eget rum för bara växterna. fast sambon får ju ett för alla sina skivor och trummorna.
Rätt ska vara rätt 8)Ursprungligen postat av Ankii
Att äga hus verkar vara ett ständigt intresse, alltid något som ska fixas.
Datorer är ett intresse som växer och växer..
Bilar är ett som är ganska stort, jag har en kompis som äger ett importföretag.. Idag var jag ute och gled en Cadillac-58 och det kändes fint!..
Justja, träning tar mycket stor tid utav min fritid.. Gym-Löpträning..
// Anders
lite bilar här med, den där cadillac 58-an lät inte fel!
tycker också om att träna, backpacka och damer då såklart
här är mitt intresse www.setherial.com . tar rät tmkt tid och engagemang dock men det är värt det
Lirar bas i setherial, fipplar med MC-försäkringar och åker hoj.
Är det bara jag som håller på med aktier? Det är iallafall ett rätt stort intresse, tycker det är kul att spekulera och investera lite, bara hobbynivå än så länge men drömma får man
Läste aktiekunskap på gymnasiet, riktigt skoj! Har inte handlat nått på riktigt än men vem vet..Ursprungligen postat av Fredd
Jag spekulerar bara i vinyl-skivor än sålänge