TS menar nog lågfartsdelen.
Provdelar
Säkerhetskontroll
Lågfart 1 eller 2
Högfart
Bromsning
Trafikkörning
När man läser tråden verkar fler ha testat alcohålen. =)
Kan inte vara så att du höll 50 innan hindret men sen tappade farten i slalomkörningen? Håll farten fram till innan sista konen före vändningen och sen snabbt upp i fart igen efter vändningen så ser du taggad ut.
Bättre göra något kul idag!än att vänta till i morgon
Min hojsida http://viragomannen.bloggo.nu/category/start
Det blir inte roligare än vad du gör det till
Kollade hastigehten innan jag for in i undanmanövern ( 52-53 km/h ) därefter kollade jag precis innan jag bromsade ner innan vändningen och då var den på 50 blankt!
och uppgasningen på vägen tillbax var för "lam" men dock 50 efter halva banan tillbax..
Men tror att det är speedway stuket han vill åt, ligga i kurvorna runt konorna.. min hoj väger över 300 kg med mig på, så inte det enklaste.. är antagligen för "feg" och är rädd att jag ska lägga hojen när jag svänger så skarpt
Jag hade min hoj som skrivbordsbakgrund på datorn men tog bort den när jag kuggade på första uppkörningen. Totaldepp. Ville inte se hojen. Det enda som fick mig att fortsätta var att jag trots allt hade köpt den. Men när jag klarade andra åkte den tillbaka som bildskärmsbakgrund igen. Och trots total jävla grovdepp så kommer det roligare hojtider igen. Håll ut!