Drar till Norge imorgon torsdag 2/8 eller fredag morgon,någon som vill åka med?Blir troligtvis Lofoten och sedan söderut,trollstigen,Geiranger osv är det tänkt
Drar till Norge imorgon torsdag 2/8 eller fredag morgon,någon som vill åka med?Blir troligtvis Lofoten och sedan söderut,trollstigen,Geiranger osv är det tänkt
Ska också fara imorrn om de är hyggligt väder. Tar silvervägen över till norge sen bodö-lofoten-narvik är den oplanerade planeringen.
Våga vägra "Hen"!!
Jag hade lätt hakat på om jag hade haft mer semester, jag är tok sugen på att åka i Norge men under min enda semestervecka så regnade det konstant där :/
Hemma efter en vecka i Norge med regn hela tiden men så kan det vara,kul ändå.Tur man har bra kläder som tål en veckas ösregn.Hojen riktigt skitig,men bara kul att tvätta så den är i nyskick imorrn
Hej
Jag har också varit på Norgeresa. Resan gick från Åland, upp till Sundsvall och sedan via Östersund till Trondheim. Vi tog sen väg 6 och väg 3 mot Arvika.
Mycket fin resa men man borde ha tagit mera tid på sig. Man kör inte många mil per dag på norska sidan.
Om du körde rutten via Lofoten, så undrar jag om du verkligen fick se något eller var det bara körningen som gällde? Det är verkligen en fin runda, om man far ut på hela Lofoten och har tid med en extradag och tar V 17 söderut. Vi gjorde den förra året, men inte via Geiranger.