Har för mig att en bike hoodie är nån sorts peruk att fästa utanpå hjälmen.
En träff skull nog inte vara fel.![]()
Askersund
Askersund kan nog funka.![]()
OK för mig! Väl inkörda vägar men det är inte huvudsaken.
Hoppas bara att vi inte fastnar för 4/8, 7/8 och perioden 18-22/8. Lite uppdrag på gång nämligen.![]()
Kan tipsa om att Lördagen 4/8 är det Kanalsimmet i Sjötorp. Man kan kolla www.sjotorp.se
och www.gotakanalsimmet.se för mer information. Hör av er om ni tänker simma så ska jag hjälpa till med att heja.![]()
Ove
Hej Ni undrar va en bike hoodie er for nåt det er en hettejacka med alskens reklam for bike trhn Svart med gula broderier, Jag tyckte den var tuff derfor ble den innhandlat
Et treff i Sjøtorp
det skulle nog gå bra for min del, frugan blir också med. Nu er det slut med semester for min del
jag gikk i pensjon 1 juli
Er nu i Gøteborg sitter på hotellet vi ska va her 2 netter, har lånat ut legenheten i Tanum til dotter man och barnbarn
![]()
Ni är alltid välkomna, men den 4;e augusti kan jag inte klara mig från springikringtjänst. Bara vet hur det blir - har varit med förr. Klarar alltså inte att vara värd på den dagen.Et treff i Sjøtorpdet skulle nog gå bra for min del, frugan blir också med.
Nu er det slut med semester for min deljag gikk i pensjon 1 juli
Er nu i Gøteborg sitter på hotellet vi ska va her 2 netter, har lånat ut legenheten i Tanum til dotter man och barnbarn
![]()
Välkommen till de "sysslolösas" skara.
![]()
![]()
Senast redigerat av Ove den 2012-07-24 klockan 20:01.
Ove
Hallå alla! Ska vi prova med lite snabba ryck? Askersund låter bra för mig. Prova på lördag 28;e? Hur blir vädret? Ska ju helst inte vara alltför "2012-somrigt" = regn. Var säger vår Guru Jan (
)? Blir det åkbart? Kan alla intresserade komma?
Naturligtvis är även icke60+are välkomna om det blir nåt, jag kan visa min nya tuta.![]()
Ove
Jag kan tyverr inte den 28. vi måste i 70års kalas til min svigerinne i Norge. Så hvis det blir nogot av så helsa från mig
Men du Ove
sysselsløs er jag inte, ialafall inte enn